Review | Nieuwe favoriete nagellakjes

Ik heb zo’n fijne nagellak soort ontdekt! Ik ben echt razend enthousiast en deel deze leuke kleurtjes daarom graag met je. Heb jij ook te weinig tijd om je nagels mooi te lakken? Dan is deze nagellak zeker wat voor jou.

Het gaat om de Rimmel London 60 seconds Super Shine nagellakjes. Deze nagellak is speciaal gemaakt voor mensen die niet zo veel tijd hebben om hun nagels te lakken. In totaal zijn er volgens mij rond de 32 kleuren, ze kosten €3,99 per stuk.

Op vakantie kwam ik ze voor het eerst tegen, ik heb toen de Green with Envy kleur gekocht. Toen ik al mijn nagels met deze kleur lakte was ik zo enthousiast dat ik de volgende dag weer terug ging voor een extra potje van die kleur. Terug in Nederland kwam ik ze weer tegen en heb ik nog vier kleuren gekocht.

Maar waarom is deze nagellak nou zo fijn? Als eerste heeft het een heel fijn kwastje. Het kwastje is wat breder waardoor je sneller klaar bent en hij brengt heel makkelijk aan. Zoals de naam zegt, droogt deze nagellak al binnen 60 seconden. Het is dan ook écht droog en chipbestendig. Maar ze hebben nog meer bedacht om te zorgen dat we snel en mooi onze nagels kunnen lakken, deze nagellak is namelijk de base coat, kleur én glanzende top coat in één.
In totaal heb ik nu 5 kleuren van de Rimmel London 60 seconds Super Shine nagellakjes. Ik heb ze uitgeprobeerd en zal ze hieronder reviewen.

819 Green With Envy

Deze kleur heb ik dus aan het begin van de zomervakantie op mijn handnagels en teennagels gedaan. Op mijn handnagels ging het er na ongeveer twee weken af, maar op mijn teennagels bleef het heel goed zitten. Ik heb het één keer bijgewerkt, en ik had er de hele zomervakantie plezier van. Ze beloven dat het 10 dagen blijft zitten… De nagellak is dus van goede kwaliteit en blijft lang zitten.
De 819 Green with Envy is echt een hele mooie kleur. Het glimt veel maar ook weer niet overdreven. Hierbij is één laag eigenlijk al voldoende, maar twee lagen is wel het mooiste. Op de foto’s heb ik alle kleuren 1 laag gedaan zodat je kan zien hoe goed dat al dekt.

800 Black Out

Bij zwarte nagellak heb ik vaak het probleem dat ik er minimaal 3 of 4 lagen van moet aanbrengen voordat het echt mooi diep zwart is. Bij deze is dat totaal niet het geval, je hebt hier maar 2 lagen voor nodig. Het is een mooie diepzwarte kleur, en glanst niet te veel.

825 Midnight Skinny Dip

Deze kleur vind ik ook heel mooi. Het is een mooie donkerblauwe nagellak. Sowieso vind ik donkerblauw een mooie kleur voor in de winter, maar de meningen verschillen vaak :). Ik raad twee laagjes aan. Eén kan ook als je het wat minder donker wil. Deze glanst weer wat meer, erg mooi!

703 White Hot Love

Ook bij wit dekt het vaak niet goed, maar hierbij is twee lagen voldoende. Het is een mooie, echt witte kleur en is lekker fris. Witte nagels heb ik veel gezien in de zomer en vind ik erg leuk staan. Alleen je moet wel een kleur vinden die goed bij jouw huid past.

210 Ethereal

Ik zou deze kleur eerlijk gezegd niet zo vaak opdoen, ik vind het niet zo bij mij passen. Maar het is nog steeds wel een mooie kleur, schattig voor in de zomer en hij glanst veel. Je hebt zeker wel 2 lagen nodig, maar dat is gelukkig geen probleem bij deze nagellak.

 

Ik ben dus heel erg blij met deze nagellakjes! Het brengt makkelijk en snel aan, ook dekken ze goed en zijn het mooie kleuren. Ze hebben nog veel andere kleurtjes, voor ieder wat wils, dus ik ga mijn ‘collectie’ van nagellak nog wel uitbreiden :).
De nagellakjes van Rimmel London 60 seconds Super Shine zijn zeker een aanrader!

Is deze nagellak iets voor jou? Welke kleur lijkt jou het mooist?

9 gedachtes over “Review | Nieuwe favoriete nagellakjes

  1. Wat een leuke post! Ik ben helemaal obsessed met nagellak dus ik vond het geweldig dat ik deze nieuwe lakhes nu ken. Helaas mag ik vanwege mijn opleiding geen nagellak op, dus zodra de herfstvakantie begint ga ik zeker weten een potje kopen en die op doen! Vind het opdoen van nagellak altijd erg lang duren en als het niet goed gaat word ik ook helemaal chagrijnig haha, dus blij dat dit een goede oplossing is! Dankjewel! 🙂 Liefs, Wendy

    Like

  2. Leuk!!! Ik ben meestal te ongeduldig voor nagellak, maar ik kan het proberen :’D Ga hier zeker vaker kijken!
    #allesvoordeviews

    Like

Geef een reactie

