Nieuw album Adele?

Jeee! Ik ben helemaal enthousiast, dit moet ik jullie vertellen en daarom kruip ik nu achter mijn computer, ook al is het nog geen zaterdag. Maar dit willen jullie vast weten: Adele komt waarschijnlijk heel snel met een nieuw album!

Mijn vader kwam net thuis met de Metro in zijn handen, voor mij. Why? Adele stond op de cover! Ik natuurlijk gelijk bladeren naar de pagina met meer informatie…

Wat blijkt: afgelopen zondag tijdens de reclame van de Britse X-Factor toonden ze een fragment van maar dertig seconden van een lied. Iedereen herkende direct Adele’s stem uit duizenden, maar er werd niets gezegd. Er stond geen naam bij, geen titel, er was alleen dat lied en een zwart scherm met een deel van de tekst van de song. Meer heeft Adele ook niet nodig. Wow, wat kwamen die 30 seconden binnen. Emotie, kippenvel en nu al verliefd! Hier komt ie dan, ben je er klaar voor? Geluid lekker hard?

Druk gerust nog maar eens op die repeat knop hoor. Ik wacht wel ff…

Rumour has it… Haar nieuwe album zal misschien binnenkort uitkomen (maar dat werd vorig jaar ook al gezegd, rond deze tijd). Nu wordt gezegd dat het in november uitkomt, de 20ste, maar niks is officieel. Wel zijn er meerdere aanwijzingen dat Adele wel degelijk in de studio bezig was de laatste tijd. Zo plaatste Lady Gaga een selfie met Adele. Dj Hardwell zei in RTL Late Night dat hij graag met Adele samen zou willen werken (duh, wie niet?), maar Adele heeft daar niets over gezegd. Adele zelf wil samenwerken met Pharrel Williams, en aangezien hij fan is zou dat best wel eens wat kunnen worden.

10948979_1537098879883817_1131557690_n
Bron: Instagram

Nou ja, laten we er maar even vanuit gaan dat Adele’s album er toch wel snel aan komt :). Enne… komt er dan ook een wereldtour? Ook daar zijn verschillende dingen over gepubliceerd, de ene zegt dat Adele thuis blijft omdat ze voor haar zoontje Angelo wil zorgen. De andere zegt dat Adele wel degelijk in 2016 op tour gaat. Wat duidelijk is, is dat Adele dan eerst naar Australië en de Aziatische landen gaat. Dat wordt dus vliegen! En Nederland? Dat is ook onduidelijk :(. Er is wel ‘in het verleden’ gepraat over een show in Carré. Please Adele, vertel ons meer! Ik smeek je!

Dat wordt vanaf nu elke dag internet afstruinen om te kijken of er al meer bekend is. Ik ben gewoon voor altijd fan van Adele en ben nu al tot over mijn oren verliefd op dit lied, gek hè, het waren slechts dertig seconden. Toch is het geen wonder, als je zoveel gevoel weet te leggen in wat je zingt. Ik denk dat ik daarom nu alleen nog maar meer verlang naar haar derde CD.

Als jij naar het lied luistert, heb je dan al een idee over hoe het verder zal gaan?

4 gedachtes over “Nieuw album Adele?

Geef een reactie

