Review | I ♥ makeup palette

Het kerstgala op onze school was afgelopen week. Naar school draag ik weinig make-up, alleen mascara. Voor het kerstgala wilde ik graag uitpakken. Ik heb daarvoor het I Heart Chocolate make-up palette van I ♥ makeup gebruikt. Ik was erg enthousiast, dus daarom vandaag een review over dit palette.

Er bestaan drie paletten van I Heart Chocolate: pure chocolade, melk en wit. De paletten zijn geïnspireerd door hun obsessie met chocolade. Ik review de melk variant, die ik heb gekocht bij de Kruidvat voor €7,99. Maar je kan hem ook online bestellen bij onder andere de Makeup Revolution webshop. I Heart Makeup valt onder het make-up merk Makeup Revolution.SONY DSC

Om het palette zelf zit een, voor een deel doorzichtig, doosje. Op de achterkant daarvan staan alle kleuren, die redelijk goed overeenkomen met de echte kleuren. Handig, want dan kan je zien wat je koopt. Het palette zelf ziet er superleuk, creatief én lekker uit. Het is een gebroken reep chocolade die aan het smelten is, jammie! Door de kleur zie je wel elk stofje op het palette. Maar hij ziet er superleuk uit, en hij sluit ook goed. Wel is het palette misschien een beetje aan de zware kant.

SONY DSC

Er zitten 16 kleuren in, twee kleuren die je waarschijnlijk veel gaat gebruiken nemen de oppervlakte in van twee vakjes. In de deksel zit een grote spiegel en er zit een kwastje bij met twee verschillende borsteltjes, alleen zie ik dat er op de site twee dezelfde bij zitten, namelijk het sponsje… Nou ja, ik zou het wel een voordeel vinden als de borsteltjes zijn zoals bij mij.

SONY DSC

You Need Love – Piece Me Together – One More Piece – Love Torn – Stolen Chocolate
Thank Friday – More I – Pleasure Girl – Meet Chocolate – Unforgivable – Love Divine
Smooth Criminal – Chocolate Love – You need More – What A Way to Go – Endorphins Ready!

SONY DSC

Haha, erg leuk dat ze er zulke creatieve namen aan hebben gegeven! De kleuren vind ik allemaal erg mooi, en ook de kwaliteit vind ik goed. Al is dit mijn eerste palette, dus kan ik dat niet helemaal goed beoordelen. Maar als ‘dummie’ vind ik het erg fijne oogschaduw :). De kleuren hebben mooi en genoeg pigment, het is niet zo korrelig, het brengt fijn aan (met het kwastje), en het blijft lang zitten. Wat helemaal te gek is, is dat de oogschaduw ruikt alsof je het kan eten (heb ik toch maar niet gedaan).

ILoveChocolate1

Er is een grote variatie aan kleuren wat het erg leuk maakt, je kan veel verschillende looks maken met dit palette. Er zitten lichtere en donkere kleuren in. En voor de highlighters is er meer ruimte, wat ook erg prettig is.

SONY DSC

Al met al ben ik er heel erg positief over! Voor beginners, zoals ik, is het ook een fijn palette, aangezien je er alle kanten mee op kan gaan. De kwaliteit van de oogschaduw en het uiterlijk van de verpakking is goed, om nog maar te zwijgen van de geuren dit maakt het een bijzonder en leuk palette om te hebben. Zeker een aanrader dus!

Vind jij het leuk om je (extra) op te maken voor feestjes? Zou je dit palette willen kopen?

10 gedachtes over “Review | I ♥ makeup palette

  1. Lovely Colors!😍
    Ohwww Yesss. Girl!
    Die ga ik definitly halen bij de Kruidvat! En precies zoals je zegt: je kunt er inderdaad alle kanten mee op!
    Veel neutrale colors definitly a must have for Miss B!!!
    Deze palette ga ik zeker toevoegen aan mijn Make up Stash! ThnQ for sharing Dear ik heb er echt veel aan gehad!
    Ik ben benieuwd hoe ik hem ga ervaren!
    Have a Nice Saturday!x

    Hugzzzz Miss B.
    💋💋💋

    Liked by 1 persoon

  2. Als ik de kleuren zie en lees over de lekkere geur van de oogschaduw, dan denk ik meteen: ik wil meer gaan experimenteren met make-up, maar in de praktijk komt het daar weinig van. Ik ga voor makkelijk en simpel. ;–) P.S. Mooie foto’s weer!

    Like

Geef een reactie

