Verjaardag: blog 1 jaar!

Hey! Jaha, het is echt waar. FEEST!! 😀 Op maandag 22 augustus bestaat mijn blog alweer één jaar. Ik kan het niet geloven! Eén jaar lang heb ik elke zaterdag om 10:00 een blogpost online gezet. (Dat is altijd gelukt, had ik nooit gedacht :).) Dus tijd om te vieren! En daarvoor heb ik een aantal verrassingen in petto…

Bedankt!

Tijd voor de speech. Ik zal het kort proberen te houden en niet te huilen ;): Al mijn lezers en volgers, énorm bedankt! Bedankt voor het volgen, inmiddels zijn jullie alweer met z’n tweehonderdtweeentachtigen, whaat?! Bedankt voor het lezen van mijn blogs en voor het achterlaten van lieve reacties. Ik vind het altijd leuk om die te lezen en erop te reageren. Bedankt, bedankt, bedankt, beda… zo is het wel weer genoeg.

Q&A

Het lijkt me grappig om een q&a te doen. Leuk idee? Dus laat je vraag, of vragen, achter bij de reacties (bovenaan deze blogpost, rechts)! Het mag alles zijn (nou ja… je snapt het) :).

Candles1

Extra artikel

Woensdag zal er een extra artikel online komen om mijn lezers extra te bedanken. Bij iets vieren hoort natuurlijk iets lekkers om te eten, dus het is een recept :D.

Social media?

Misschien heb je het weleens opgemerkt, ik zit niet op social media, dus ook niet voor mijn blog. Maar daar heb ik verandering in gebracht. Ik zit nu namelijk op Twitter, jee! Volg me via @MayaWillemse

Balloons1

Jouw mening

Ik vind het belangrijk dat ik zelf leuk vind wat ik schrijf. Maar ik vind het ook belangrijk dat mijn lezers het leuk vinden. Dus als je nog een suggestie hebt voor een artikel, laat het weten in de reacties! Bijvoorbeeld voor de series van ‘ingrediënten om te vermijden’ en ‘songs’. Als je graag iets over een bepaald onderwerp wil lezen op mijn blog, laat het weten.

SONY DSC

Mijn favoriete blogs van dit jaar?

Mijn allereerste blogpost ging over de boeken die ik die zomervakantie wilde lezen. De tweede blog was een recept, nog steeds erg populair op mijn blog :). Inmiddels ben ik alweer 4 keer genomineerd voor de Liebster Award en nog meerdere keren voor andere. In de post over mijn oude vriendenboekje konden jullie wat meer over mij te weten komen. Onder andere dat ik van muziek hou, waar jullie later nog meer achter zijn gekomen door Adele en de Songs. Jullie konden kennis maken met mijn superschattige konijntjes. En toen brak de tijd aan dat ik obsessed werd met mijn Dr Martens ;). Ook begon ik steeds meer over health en kunst de posten, zoals mijn tekeningen en de linosnede. En ik mocht op stage bij Viva, wat was dat gaaf! Daarna besloot ik een klein avontuurtje aan te gaan, namelijk de Vegan Challenge. Daarin werd ik ook heel erg gesteund door jullie, bedankt!

IMG_20160705_145130

Knutseltip: Zelfgemaakte verjaardagskaarten!

Inmiddels kan ik me echt niet meer voorstellen dat ik geen blog heb. Ik vind het heel erg leuk om te schrijven en vind het ook bijzonder om soms te horen dat ik jullie heb geholpen of geïnspireerd.

Dus woensdag een extra artikel, laat vragen voor de q&a achter in de reacties en vertel me wat voor soort artikels je zou willen lezen.

Heel erg bedankt iedereen! ❤

Liefs Maya

31 gedachtes over “Verjaardag: blog 1 jaar!

  1. Gefeliciteerd met het eenjarig bestaan van je blog! Op naar het tweede jaar! Ik heb een aantal vragen voor de Q&A bedacht: hoe verwen je jezelf, heb je tips voor het plannen voor school (wellicht leuk voor een artikel), wat zou je doen met een miljoen en als laatste… wat is klein geluk voor jou?

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

