Q&A | 1

Vanwege het eenjarig bestaan van mijn blog, leek het me leuk om een Q&A te doen. En wat kreeg ik veel leuke (pfoeh, soms ook moeilijke) vragen, bedankt! Als je nog vragen hebt voor een tweede, laat ze zeker achter in de reacties!

Mdgraaf
Wat is je droom beroep?
Muzikant, illustratrice/kunstenaar en schrijfster :).

Image result for loesje toekomst

Maritpearl
Wat staat er op je bucketlist?
Mijn eigen album uitbrengen en een boek schrijven en illustreren.

Dreahmsplash
Hoe kom je aan inspiratie?
Ik blog over allerlei dingen die ik zelf interessant vind en haal daar vooral inspiratie uit. Ik denk ook echt continu: daar kan ik over schrijven!

Wat is je favoriete vakantieland?
Eén keer ben ik naar Spanje gegaan en dat vond ik supergaaf. Dat zou ik graag nog een keer willen doen!

Image result for loesje vakantie

Happyfriyay
Hoe verwen je jezelf?
Iets lekkers bakken!

Heb je tips voor het plannen voor school?
Ik heb een notitieboekje op mijn bureau liggen waarin ik elke dag een to-do lijstje maak. Ik vind dit zelf heel fijn werken, omdat het soms een beetje chaotisch kan zijn. Als je het opschrijft vergeet je het niet en blijkt het vaak veel minder. En het afvinken geeft zo’n fijn gevoel!

Wat zou je doen met een miljoen?
Pfoeh, sowieso zou ik een deel bewaren voor mijn studie/toekomst. Ook zou ik wat leuks doen met mijn ouders en broer. En een deel opzij zetten voor concerten ;).

Wat is klein geluk voor jou?
Kleine mooie momenten zoals een vlinder die langs fladdert, lachen met een vriendin of iemand helpen (Of dat een album waar je superlang op hebt gewacht eindelijk uit is!! Over welke heb ik het? 😉 ).

Thetouchofbeautyblog
Wat is het mooiste en leukste dat je hebt meegemaakt in je blogcarrière?
Ik vind het erg leuk om te horen dat ik lezers heb geïnspireerd of geholpen (met bijvoorbeeld de betekenis van een lied).

Lifestylebyromy
Wat is de mooiste reis die je mocht maken?
Een aantal jaar geleden ben ik naar Italië geweest, ik kan me niet heel veel herinneren. Maar bepaalde dingen nog echt heel goed. Ook vond ik het in Spanje heel leuk.

Qa2

Wat wil je nog met je blog bereiken?
Het zou heel gaaf zijn om samen te werken met een bedrijf! En ik hoop vooral dat ik er zelf plezier in blijf houden, en dat ik mijn lezers het leuk vinden om te lezen.

Dit was mijn eerste Q&A, maar het lijkt me leuk om het wel nog een keer te doen. Dus laat je vragen achter in de reacties (titel blogpost, rechts).

Een gedachte over “Q&A | 1

Geef een reactie

