Review | Crazy Rumors Lip Balm

Oktober is alweer begonnen; Het wordt weer kouder, de wolken huilen en de bomen verliezen bladeren. De egeltjes zoeken gehaast naar schuilplaatsen en vogels verlaten het koude land. En wij kruipen diep de kast in om vervolgens eruit te komen met onze armen vol truien, sjaals, handschoenen, sloffen, kruiken én… lippenbalsems!

Heb jij ook altijd zo’n last van droge handen en lippen in de winter? Irritant hè?! Maar met de juiste verzorgingsproducten kun je dat veranderen. Zo heb ik al een keer geschreven over de superfijne hand lotion van TreacleMoon. Maar een fijne lippenbalsem had ik – tot nu toe! – nog niet gevonden! Omdat ik er zelf zo lang over heb gedaan om een fijne te vinden, wil ik jou die moeite besparen en schrijf ik er een blog over: de lippenbalsem van Crazy Rumors.

SONY DSC

Deze lippenbalsem mocht ik reviewen van Young Beauty. Dit is een webshop gericht op verzorgingsproducten voor je huid. En het speciale is, dat alle producten uit natuurlijke ingrediënten bestaan, dierproefvrij zijn en dat (volgens mij) alles veganistisch is. Jee, toppie!!

SONY DSC

Als je last hebt van droge lippen, kan het trouwens ook betekenen dat je te weinig drinkt. Dat merk je het snelste aan droge lippen. Als je meer gaat drinken, zal je merken dat je lippen veel zachter worden! Tip: gebruik een app om je te helpen herinneren. Vergeet in de zomer ook niet je lippen in te smeren met een lippenbalsem mét Uv-filter, want ook je lippen kunnen verbranden.

SONY DSC

De lippenbalsem van Crazy Rumors is 1oo% natuurlijk, er zit onder andere shea butter wat erg hydraterend is. Ook is dit product veganistisch en niet getest op dieren. Het geeft een lichte glans waardoor je lippen er veel verzorgder uitzien (wat ze ook zijn!), maar het blijft natuurlijk. Dat vind ik altijd erg mooi. Het hydrateert ook erg goed en blijft lang zitten op je lippen, zelfs met drinken. En het ruik echt énorm lekker! Tja… alleen wat? Dit is namelijk de Mystery flavour. Er staat ook op de verpakking “It’s our little secret”. Ik moest gelijk aan bessen denken (of misschien wel kersen of druiven?), het ruikt zoet maar ook een beetje zuur. En ik kreeg het gevoel dat ik in de keuken stond te bakken. Dus ik denk dat het iets van een bessentaart is, maar bessensap/kersensap/druivensap zou ook kunnen. Lastig! Maar het ruikt wel echt enorm lekker, ik zou het bijna op willen eten :).

SONY DSC

Ik vind dit een echter aanrader! Ze zijn te koop op de site van Young Beauty. Ik ben ook heel erg benieuwd naar andere smaken, dus als deze op is (gaat niet snel, ook heel fijn!) ga ik een zeker een andere proberen.

SONY DSC

Mijn nieuwe plantje stond deze blog model! Ik ben verliefd :).

 

7 gedachtes over “Review | Crazy Rumors Lip Balm

Geef een reactie

