Mijn favoriete trends

Ik ben niet zo’n persoon die de trends volgt en dingen draagt omdat het nou eenmaal in is. Maar soms zijn er trends die ik wel leuk vind (maar als iedereen draagt… mwoah 🙂 ), daarover gaat deze blogpost. Misschien zit er ook wel iets tussen wat jij leuk vindt. Wat is jouw favoriete trend?

Chokers

I love chokers! Je kan een wat meer girly outfit toch iets stoers geven bijvoorbeeld (net zoals met Dr. Martens). Je hebt veel verschillende, zodat het overal wel bij past. De bekende tattoo choker, met en zonder bedeltje, gekleurd, kant, dun, dik… Je kunt een choker ook combineren met meerdere kettingen.

Cut-out shoulders

Ook dit kun je op verschillende manier dragen, het kan je outfit heel stoer maken, maar ook meer bohemian en slightly sexy ;).

Necklace-layering

Deze slaat een beetje terug op de chokers, necklace layerig. Oftewel: het dragen van veel kettingen tegelijkertijd.

Space buns

Oké confession: ik heb dit nog nooit gedragen hihi. Maar ik vind het echt superleuk staan bij anderen! Zeker met nog een vlecht erbij, of gekleurd haar. Als ik een keer naar een festival ga, zal ik dit zeker proberen! Maar naar school zou ik het niet durven ;).

Minimalistische oorbellen

Ik heb zelf geen gaatjes. Ten eerste omdat ik het niet zo bij mijn gezicht vind passen, en ten tweede omdat het schieten zelf eng vind haha. Maar zodra ik dit soort dingen zie, begin ik toch te twijfelen!

Earcuffs

Hetzelfde geldt voor de earcuffs. Maar volgens mij heb je hier ook versies van waarvoor je geen gaatjes hoeft te hebben, moet ik eens kijken! Dit staat superstoer!

Ear tattoo

Wauw, na deze blog heb je wel weer even genoeg oren gezien. Sorry haha. Ik heb geen tattoo’s, maar vind ze wel erg mooi. Ik teken regelmatig met eyeliner een neptattoo op mijn pols haha. Mocht ik ooit een tattoo nemen, zou het wel een subtiele en originele zijn met een belangrijke betekenis voor mezelf.

Undercut

Normaal haar… zou je denken. Maar… als je het in een hoge knot doet: bam! Supercoole undercut! Haha

Eyeliner

Naar school draag ik meestal gewoon een simpele dunne eyeliner. Maar voor optredens vind ik het gaaf om een ‘wing’ te maken, alleen is het nog even goed oefenen :). Deze mensen zijn er in ieder geval professionals in:

Er zijn eigenlijk veel dingen die ik erg gaaf vind, maar niet durf of nooit heb geprobeerd. Misschien toch wat meer durven en experimenteren!

Wat is jouw favoriete trend?

Follow me: Twitter | Facebook

Bron afbeeldingen: Pinterest

8 gedachtes over “Mijn favoriete trends

Geef een reactie

